I made this widget at MyFlashFetish.com.

YB ADUN SURA

Jumaat, 12 Februari 2010

Perniaga mahu keadilan Majlis Perbandaran Dungun

Dungun -Bijangga 11-Feb-2010 Saya sendiri merasa hairan dengan sikap pihak Majlis Perbandaran Dungun menyerahkan notis, atas kesalahan gagal menjaga dan menyelenggara premis berada dalam keadaan bersih.

Bukan saya seorang saja yang dapat notis, premis lain dapat juga. Saya telah bersih premis yang di arahkan oleh pihak Majlis Perbandaran Dungun.

Tiba-tiba premis milik Majlis Perbandaran Dungun yang saya niaga menjual makanan ini diarah mengosongkan dan menyerahkan kunci ke pejabat Majlis Perbandaran Dungun. kata penyewa En. Abdul Halim Abdul Majid 55 yang telah lama berniaga di premis itu. Saya hairan kenapa premis lain boleh berniaga.

(gambar atas)En. Abdul Halim dan Isteri bersama Notis dan surat perjanjian


                                   Premis di kunci oleh MPD
           



                                                   Pihak MPD


                          pelanggan tunggu premis buka untuk minun


YB Adun Sura Ust Wan Hassan Mohd Ramli menziarah En. Abdul Halim dan Isteri





Tiada ulasan:

Catat Ulasan