I made this widget at MyFlashFetish.com.

YB ADUN SURA

Jumaat, 29 Januari 2010

Terhibur Dengan Ziarah ADUN SURA YB. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli

Dungun - Kg. Balai Besar, Inilah satu-satu rumah uzur yang saya ada untuk berteduh selama ini. Namun keadaan itu berbeza pada tahun ini apabila rumah yang selama ini tempat berteduh musnah sekelip mata dalam satu kebakaran kira-kira jam 1.15 ptg.

Lebih menyedihkan segala barangan dan buku sekloh anak turut hangus dijilat api kata En. Rozlan Mohamad 43, pekerja am, bapa kepada 2 orang anak 6, 9 tahun dengan nada sebak dan sedih dan terkilan kerana beliau tiada di rumah.

Ketika kejadian isteri dan ibu saya berada dirumah, isteri saya berteriak meminta tolong terus berlari kearahnya rumah jiran, masa itu orang tiada berkerja.

“ saya anggap ini sebagai takdir dan pasti ada hikmah di sebaliknya

Berikutan itu pihak Bomba dan Penyelamat Dungun dikerjarkan ke lokasi kejadian untuk memdamkan kebakaran, panggilan kecemasan daripada orangramai.

Beliau merasa terhibur dengan ziarah ADUN SURA YB. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli merangkap YDP PAS Kawasan Dungun, turut mengiringi ziarah ini ialah Wakil Lajnah Kebajikan dan Kemasyarakatan MTD Sura ,Ahli Jawatankuasanya PAS Cawangan Balai Besar.










Tiada ulasan:

Catat Ulasan